Frakt & levering

Leveringsmetoder
Vi tilbyr dessverre ikke levering utenfor Norges fastland.

Du har tre leveringsalternativer i vår nettbutikk:

Servicepakke – Posten / Bring
Når du handler hos oss kan du få tilsendt bestillingen din gratis. Servicepakke fra Posten sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/ eller mail når sendingen er ankommet postkontoret.

Hente i butikk
Du kan også hente ordren din gratis i butikken. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. NB! Det er kun personen som har bestilt pakken som kan hente den ut – og legitimasjon må fremvises.

Leveringstid
Leveringstiden er normalt 1-4 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250kr.

Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Hva koster frakt? 

Vi sender gjerne pakken gratis til deg, men levering betaler du selv.